კრიტერიუმები
|
დაბალი
1–3
|
საშუალოზე დაბალი
4–5
|
საშუალო
6–7
|
მაღალი
8–10
|
კითხვების დასმა
სხვადასხვა მიმართებით
|
ჩართულობის სიხშირე მინიმალურია, არ პასუხობს შეკითხვებს,არ სვამს კითხვებს.
|
ზოგჯერ ინტერესდება საკითხებით, არ სვამს კითხვებს,
უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა
|
ხშირად სვამს კითხვებს სხვადასხვა აქტივობებთან
მიმართებაში, მაგრამ უჭირს დასაბუთება.
|
სვამს კითხვებს,
პრობლემებს სწორად აღიქვამს და შეიმეცნებს,
პასუხობს ყველა დასმულ შეკითხვებზე.
|
მსჯელობა დასაბუთება
|
უჭირს უმარტივესი ცნებებისა და ტერმინოლოგიების გამოყენება.
|
უჭირსმსჯელობა, სუსტად იყენებს ტერმინოლოგიებს
|
მსჯელობს, მსჯელობისას ვერ იყენებს ცნებებსა და ტერმინოლოგიებს
|
აქვს ლოგიკური მსჯელობის უნარი, შეუძლია ვარაუდის გამოთქმა, ამ ვარაუდის არგუმენტირებული დასაბუთება, დამოუკიდებლად ხსნის ამოცანებს.
|
მუშაობა წყვილებსა და ჯგუფებსი
|
ვერ ახერხებს მუშაობას მეწყვილესთან ან ჯგუფში
|
უჭირს ჩაერთოს მუშაობაში დავალების შესასრულებლად
|
ინაწილებს სამუშაოს, გამოთქვამს საკუთარ აზრს, აქვს სხვისი მოსმენის უნარი, მაგრამ არ არის საკუთარ შედეგებზე ორიენტირებული
|
აქტიურია, ყოველთვის ერთვება მუშაობაში გამოთქვამს საკუთარ აზრს და
არგუმენტირებულად იღებს გადაწყვეტილებებს
|
вторник, 17 апреля 2012 г.
შეფასების რუბრიკა
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий